dissabte, 22 de desembre del 2012

BONES FESTES!

Companys i companyes de 1r d'ESO! Com sabeu, ahir, per motius personals, no vaig poder assistir a la festeta de final de trimestre, i no vam poder gaudir junts de l'amic invisible. Tot i això, us he d'agraïr, i molt, que m'enviéssiu un vídeo de tots junts desitjant-me bones festes, em vau fer arribar la vostra escalfor en un moment en que realment ho necessitava. 

Com que no sabia com poder donar-vos les gràcies, he pensat que potser el blog m'ajudaria a arribar a cadascun de vosaltres. Vull desitjar-vos el millor per aquestes festes, tandebò les passeu amb aquells que més estimeu, amb molta salut i amb molta, moltíssima alegria. 

Per l'any que encetarem desitjo per vosaltres que cumpliu alguns dels somnis que tingueu, i, sobretot, que us animeu a superar-vos dia a dia i a anar-vos convertint en la millor de les persones que pugueu arribar a ser. 

Us deixo un fragment d'una pel·lícula que m'agrada molt, i que llença un missatge important per tota la classe. Una abraçada molt forta i ens veiem, amb les piles carregades, tornant de festes!

Xevi




0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Recorda utilitzar un llenguatge correcte per a fer qualsevol comentari. Les faltes de respecte o comentaris fora de lloc són susceptibles de ser borrats per l'administrador. Gràcies!